2013. november 26., kedd

Kindle Paperwhite - venni vagy nem venni

Szóval az a helyzet, hogy erősen elgondolkodtam pár napja, hogy épp ideje lenne lecserélni a borzasztóan elavult és ósdi Kindle-ömet. A gond ott van, hogy a Kindle természetesen tökéletesen működik, és mivel mindig is vigyáztam rá, tokban tartottam, miegyéb, totálisan karcmentes állapotban van, és nyilván még vagy tíz évig szolgálna hibátlanul, ha csak rajta múlna. De a kisördög a fejemben nagy úr (youtube-os review-videókkal megtámogatva meg pláne), szóval most azon vagyok, hogy mindenféle mondvacsinált okokat gyártsak arra, hogy miért is van nekem tulajdonképpen életbevágó szükségem az új Paperwhite-ra.


Ezek ilyen gonosz képek, igen.

Eddig ezeket sikerült kiizzadnom:
- mert van háttérvilágítása, így a romló szememnek jobb lenne, ha nem erőlködne (mondjuk ez tényleg így van)
- mert a jelek szerint tényleg fehér a szöveg háttere, s ez jó
- mert van beépített angol szótár benne, amit valóban használnék, mert sokat olvasok angolul, de szótárazni lusta vagyok: ha van egymás után mondjuk három melléknév, amiből kettőt értek, akkor bizony ki nem keresném a harmadikat, így meg talán kikeresném, pláne, hogy csak egy tappintás
- mert sokat dolgozom, és megérdemlem (ez ilyen fogyasztóitársadalom-jellegű érv, de elfér)
- mert magyartanár vagyok, és ezért eleve szégyen, hogy nem államilag kapunk ilyeneket, hogy a munkánkhoz használjuk (ezt persze magam sem gondolom komolyan)
- mert 3 éve leszoktam a cigiről, és ez mindig jól jön érvnek, ha valami megvásárlásához gyűjtöm az erőmet
- mert kisvárosban élek, ahol egy csomó könyv beszerezhetetlen, enélkül tehát bajban lennék (jó, ez nem érv, erre a régi Kindle is jó)

Ja, és MERT CSAK.

És ráadásul azt is kitaláltam, hogy miért kellene minél hamarabb megvennem a készüléket: örömmel fedeztem fel ugyanis, hogy a dombornyomott VISA-kártyám lejár év végén, ez pedig azt is jelenti, hogy utána már nem fogok tudni az Amazonról rendelni, tehát sietni kell!

Szóval szerintem esélyes, hogy hamarosan rendelek egy Paperwhite-ot.

Ugyanitt: Kindle eladó - másfél éves, tökéletes állapotban, mondjuk 15 ezerért. Ilyen. A vaterán újonnan 25 körül van. Tokot is adok ajándékba. Vegyétek, vigyétek.

2 megjegyzés: